2011. február 12., szombat

KL képek

Megígértem, hogy nyomok még fel néhány képet Kuala Lumpurról. Íme.
Ez itten a Petronas Towers kora este. Nem buzultunk a színekkel, tényleg ilyen volt az ég. A Suria KLCC meg egy igen szimpatikus plaza, van benne minden, mi szem s szájnak ingere, nézni nem tereh, inkább okosan vásárolni. Nekem megint szerencsém volt, mivel a méretemben semmit sem tartanak, könyvekre töltöttem a zsebpénzemet. Most el vagyok látva legalább két hónapra.
Kilátás a Petronas tornyokat összekötő hídról. Na jó, volt némi tériszonyom:
A madáriumban karra szoktatott papagájok. Luca azért mosolyog kényszeredetten, mert nehéz a két börd.
Ez az aranyos kis papagájszerűség később Kenan fejére szart.
Művízesés mögül a madáriumban:
Kuala Lumpur a toronyból. Tiszta Legoland, nem?
A Petronas tornyok előtti terecske kora este. Luca szerint pont olyan, mint Gyula. Egyem azt a hűséges kis szívét. :)
Petronas alulról. Azon a hídon csámborogtunk.
A TV torony alatt is van egy madárium. Ő nem szart. A karonülő hülyegyerek viszont vagy aludt, vagy szövegelt.
A TV torony mellett, alatt található egy arborétumféleség. Hárommillió éves esőerdőt sikerült megőrizzenek a város közepén, van rajta tanösvény. Tarzanina és a kis Csita ennek az elején látható. Tovább nem is jutottunk, mert Lucus frissen szerzett angoltudása arra volt jó, hogy elolvassa, hogy óvakodjunk a mérges hangyáktól, skorpióktól és kígyóktól, és hogy mindenki a maga felelősségére menjen végig rajta. Konkrétan reszketni kezdett, mint a nyárfalevél, ki kellett jönnünk. Basszus.
Ő pedig a torony, még az esőerdőből.
Nos, hasznos kis vakáció volt, bármikor visszatérnék, mert akad még látnivaló, amire nem jutott idő. Ugyanis mindenki azt mondta, hogy KL-re elég két nap. Hja, ha valaki csak a Petronast akarja látni, meg vásárolni... van azér' ott néhány érdekes múzeum is.

6 megjegyzés:

  1. Irigy vagyok, irigy vagyok. Nem is vagyok irigy. Csak egy kicsit. A KL. 3-4 ben amit irtál, mondtam, hogy jó. Pont ilyennek képzeltem el mindent. A fantáziámat nem kellett megerőltetni, csak el kellett olvasni az általad leírtakat. De a várost elszürkiti Lucuskám szépsége. Csak nézem és nézem és nézem. Most be is bejezem,..............
    Millió puszi Nektek.
    Vigyázzatok magatokra.
    Papa

    VálaszTörlés
  2. Jól áll Neked Kuala Lumpur :-)))))))))))))

    VálaszTörlés
  3. Köszi! Többszöri kísérletezés után nekem is lejött, hogy igazából a felhőkarcolós, pálmafás, trópusi időjárással bíró dzsungelben érzem jól magam. Keresem a helyem Európában is. :-D

    VálaszTörlés
  4. Adri, a sárga irigyeitek listájára én is felíratkoztam.
    Tibor

    VálaszTörlés
  5. Csak pár napocskára tűnök el és máris mindenről lemaradok. Mádám TE FOGYTÁL!!! Eskü!
    Nekem elhiheted, a Tarzaninás képen láttam igazán:) Gratula, csak így tovább! (Tényleg fogytál?)
    Írtó jók a képek, és mivel előttem már annyian írták, hogy irigyek, hát én azért sem leszek az. Legfeljebb csak sárga.
    Amúgy marhára nem tudom, mikor jön össze a skype, mert én egész nap tanulok, lassan már széthasad az agyam, ha még egyáltalán van olyanom, és mire végre gép elé kerülök, ti már édesdeden alszotok. De egyszer hátha...

    Na puszi mindenkinek.
    D.

    VálaszTörlés
  6. Még valami: az új háttér fasza!

    VálaszTörlés